June 22, 2009

sawang oh sawang...

salam n hi to everyone
lama juga tak menjengah lembaran ni
bukan tidak ada catatan untuk ditulis
cuma masa yang belum mengizinkan
sehinggalah sekarang
terlalu banyak benda yg perlu dikeluarkan dari hati ini

yang pertama....
aku kehilangan seorang sahabat yang aku rasakan sangat terkejut dengan
pemergiannya
tp apakan daya,aku x bisa melawan takdir yang telah ditetapkan di dalam Luh Mahfuz
NUR NADIA SALEHUDDIN....(22 Mei 1988 - 17 Jun 2009)
kamu telah pergi meninggalkan alam yang fana ini
moga kamu tenang disana dan ditempatkan bersama orang-orang soleh


yang kedua...
aku harap ini pilihan ku yang terbaik kerana
aku akan bertukar ke UNIKL
untuk menyambung degree ku dlm course
COMPUTER ENGINEERING
jgn risau,aku masih dlm jajahan takluk petaling jaya
hopefully,this is the right choice for me
wish me luck

yang ketiga...
aku baru sahaja menyudahkn programku bersama dgn anak2 usrahku
a.k.a MUKHAYYAM AL-BANAT
tp aku masih belum menyiapkn laporannya (maaf mck maliah :D)


aku sedang mengatur hidupku ini supaya menjadi lebih teratur
tiada kerja yg bertangguh,
tiada pening2 sebab keje x siap2
semakin usia meningkat,semakin banyak tanggungjawab yang perlu dipikul
tabahkn lah hati,moga x berbelah bagi

3 comments:

Merentas Horizon said...

salam,asma..
nape pindah uniKL?kan tinggal lagi setahun aje nak habis degree..

dhiyaiman said...

to kak sarah
i dont think i cant make it
lgpun asma mmg x brape kat kos tu
let me try something new
something that i capable of doing it
dont worry,i'm still in pj

Merentas Horizon said...

uniKL kat kelana jaya tu ke?r u sure keberlansungan tarbiyah anda disana terjamin?oh pelopor lah kan..ameerah uniKL..^_^

 

人生は旅だ Template by Ipietoon Cute Blog Design