April 26, 2009

how beautiful....

Bismillahirrahmanirrahim

gembiranya rasa hati bila dapat melihat rumah tercinta.
dapat ketemu dengan ummi dan abah yang memang amat ku rindui.
biarpun hanya seketika,
aku dapat merasakan hadirnya mereka,
mengisi rindu yang terbuku dihati.
husna yang sedang sibuk menyiapkn diri
untuk memasuki alam universiti tidak lama lg.
tahniah adik!!! moga usaha kamu makin giat ye.
auni yang pada masa ini baru shaja
pulang dari ERAT. moga kamu dapat
input2 yang bermanfaat ye.
aku kini kembali ku UM,menyudahkan apa yang telah aku mulakn.
usai solat maghrib,aku mengadap kitab suci AL-QURAN
yang penuh dengan ayat2 yang indah.
aku terjumpa ayat ini
ayat 200,surah ali imran

يَـٰٓأَيُّهَا ٱلَّذِينَ ءَامَنُواْ ٱصۡبِرُواْ وَصَابِرُواْ وَرَابِطُواْ وَٱتَّقُواْ ٱللَّهَ لَعَلَّكُمۡ تُفۡلِحُونَ
Maksudnya : Wahai orang-orang yang beriman! Bersabarlah kamu dan kuatkanlah kesabaran kamu dan tetapkanlah bersiap-siaga (di perbatasan negerimu ) dan bertakwalah kepada Allah agar kamu beruntung

sesungguhnya Allah itu Maha tahu apa yg hamba-Nya perlukan
DIA lah pencipta kita yang sentiasa tahu apa yang terbaik untuk hamba-Nya
T_T

_2014_
_sedang menunggu Isya'_
_masih dlm mood study yang sangat menekan jiwa_

0 comments:

 

人生は旅だ Template by Ipietoon Cute Blog Design