May 25, 2010

trip to change

kala ini,aku berada di awan biru. sedang menyusun langkahku ke bumi sabah yang pastinya menjanjikan seribu manfaat utk diriku,insyaallah.
aku mulakan pagi ini dengan dukacita
sbb:kne tinggal flight sbb lmbt check in. flight pkul 9,dtg pkul 8.30. gate bru je tutup. so,mmg dah xleh nak buat pe la.
solution:kne beli tiket baru that cost 3x dr harga tiket asal.
pengajaran:kalau naik flight,dtg sejam lebih awal dr waktu departure.
bebelan abah:change!!! tiket tu ley bagi mkn 4 bln utk seorg anak Gaza...T_T


akhirnya ku teruskan lagi perjalanan. alhamdulillah,segala2nya baik walaupun mmg byk sgt shaking mse dlm flight sbb hujan n byk angin. dikala ku sendiri,aku kenangkan kembali diriku. sungguh,aku hanya seorang hamba yang lemah. perlu banyak muhasabah dan pembetulan. Ya Rabbi,bantulah hambaMu ini. jangan biar ku terus hanyut dengan dunia yang bila2 masa shj akn hancur berkecai. hantarkan padaku insan-insan yang hatinya sentiasa dekat denganMU. agar aku boleh menjadi sebahagian dari golongan-golongan yang mendapat syurga Firdaus MU

ditulis dari penerbangan MH 0708
10.30 pagi,20 Mei 2010
sedang diatas laut China Selatan
32 000 feet above the sea

0 comments:

 

人生は旅だ Template by Ipietoon Cute Blog Design