April 08, 2012

some people just dont understand

hujung minggu dihabiskan dengan mengembara. kali ini Seoul tempat tujuan. memenuhi kehendak mereka. berat sebenarnya menuju ini. hati seakan kurang senang. tapi bak kata Wawan,"ikutkan aje". Jadi Seoul lah tempat tujuan

pada dasar mungkin,aku seronok tapi sebenarnya jujur aku tak. kenapa? aku pun tak tahu. setelah hati dipujuk dan akal berfikir,senyuman diukir. biarlah apa yang hati ini berkata,asalkan mereka bahagia. dan mereka terlihat bahagia,dan cukup itu bagi aku. 

 han river

 parit yang orang suka jalan-jalan

 breakfast
 Deoksugung Palace







 kawaii :)

bayang bayang

minggu depan,ke Inha pula. ISK menunggu bersama mereka yang saya cinta. 
mungkin ada sesetengah orang yang rasa Usrah nie boleh main skip2,macam solat jumaat. sebab solat jumaat boleh skip kalau ada keuzuran. tapi bukan aku. usrah itu penting bagi aku. sebab itu yang menguatkan aku. itu yang menjadikan aku ini aku. mungkin sepanjang perjalanan,ada pasang surut,ada salah silap. tapi itukan sebahagian dari tarbiyah. sebahagian daripada apa yang menguatkan aku untuk terus menjadi khalifah yang Dia beri tanggungjawab. sedangkan Rasul pun bersusah payah,inikan pula aku yang cuma perlu berkorban sedikit daripada apa yang dipinjamkan pada aku. yes,some people just dont understand. but hey,i am not born to please you. i am not here to be as same as you are. i have my own way and you have yours. so,please dont compare and please dont assume that mine is same as yours,because IT IS NOT THE SAME. NOT EVEN CLOSE. 

0 comments:

 

人生は旅だ Template by Ipietoon Cute Blog Design