June 16, 2010

life's a journey~~

^~~pieces of me~~^ is officially gone
why??
sebab xnak selfish sgt dah kot
dah besar,fikiran pun perlu lebih matang
lagipun buat apa nak bercerita tentang ME sahaja
is about ME and YOU and US

sebab tu tukar jadi 

~~^LiFe's A JOURNEY^~~

hidup itu satu perjalanan
pelbagai dugaan dan cabaran perlu ditempuh
dan ujian2 inilah yang akan mendewasakan kita
betul x? 
jadi,bertitik tolak pada inilah aku menjadi dewasa
dan aku masih belajar dan terus belajar
pada mereka yang selalu bersamaku
terima kasih aku ucapkan kerana
selalu bersabar dengan tingkahku
yang kadang2 menjangkaui kesabaran
doakan aku moga terus kekal dijalan ini
kerana aku pasti inilah jalanku
insyaallah

"Don`t despair and never loose hope
Cause Allah is always by your side"

merenung jauh bagaimana hidup ini diatur~~

 

人生は旅だ Template by Ipietoon Cute Blog Design