May 31, 2012

aku dan korea

nak tahu satu rahsia?aku lagi senang di korea.kenapa?sebab korea banyak mengajar aku. korea dan isinya benar mengubah aku.menjadi lebih baik dari diriku sebelumnya.
aku senang walaupun dalam susah.sebab susah itu mengajar erti hidup.susah memang susah.tanpa abah dimata. tanpa ummi disisi. tapi itu menguatkan aku. menjadikan aku aku sekarang.terima kasih atas hadiah ujian ini ya Allah.

Life doesn't get easier, you just get stronger

betul apa orang kata.kalau nak menjadi yang luar biasa, harus keluar dari kelompok yang biasa. sebab yang luar dari biasa akan menghasilkan yang luar biasa. kalau Allah bagi,aku seperti mahu abah dan ummi dan una dan auni dan nisa juga kesini. Islam itu asing disini tapi firasat aku mengatakan sebaliknya. semoga hidayah Allah menjadi milik mereka.
saat ini,menghitung hari untuk pulang. sebak,sebab rasanya belum cukup waktuku disini.
aku pasti merindui suasana ini. suasana asing yang menenangkan.

till then,doakan saya kuat.

kuat seperti pepohon mengharungi empat musim.

ini yang menguatkan aku.
ayat cinta Tuhan.


0 comments:

 

人生は旅だ Template by Ipietoon Cute Blog Design