May 25, 2011

......................

countdown : 4 hari

sepatutnya masa ini,aku sudah tenang. tenang dari manusia,tenang dari masalah. aku bakal bertemu dengan kekasih hati,pemilik nyawa. aku bakal bertandang ke rumahnya. sepatutnya perasaaan itu adalah perasaan yang bagus,perasaan yang gembira. tapi aku masih gundah gulana.sekali lagi,hatiku diuji. Allah,sungguh cinta itu sgt susah untuk dicari. dan benar,selagi aku gagal mencintaiMU sepenuh hati ku,cinta yang Kau beri itu tidak akan hadir dalam hidupku. aku rindu masa sibuk,kerana kala itu aku tidak akan terfikirkan ini.

sahabat,mohon didoakan agar hati ini tabah. kerana sekarang ini hati ini punah,hancur bak kaca yang pecah. hati ini sudah tidak tertanggung perit. hati ini sakit. dan sedang cuba diubati dengan ayat-ayat cintaNya. aku rindu usrah. aku rindu kekuatan mereka. aku rindu.

3 comments:

Merentas Horizon said...

nak gi umrah ke Asma?

awat xda usrah da ka la ni? atau terhenti sebab exam?

dhiyaiman said...

yup. nk pi 30 mei nie. usrah xdak sebab semua dh balik. dah start cuti sem.

Anonymous said...

selamat menunaikan umrah asma, didoakan semuanya selamat pergi, selamat kembali. jangan sedih2..

 

人生は旅だ Template by Ipietoon Cute Blog Design